HTML

TámaszPoint - Plastic Soldiers Base

A TámaszPoint tábornoka szomorúan látja, hogy egykor békés, kis műanyag katonáktól hemzsegő világát lerombolta a tömegjátékok világa, és... Khm-khm!!!! Szóval azt akartam csak mondani, hogy a műanyag katonáknak is jár egy második esély. Ma már alig lehet őket kapni, pedig ezelőtt tizenöt-tizenhét évvel tök jól eljátszottunk velük. Szerintem jogtalanul kerültek az árupiac perifériájára. Az oldal célja: Feleleveníteni a régi csaták izgalmait, hogy az új generáció is tudja, milyen volt igazi hadvezérként a játékcsatateret róni.

Friss topikok

Címkék

Archívum

Beindult a blog!!!

2012.01.09. 23:36 :: BadReligion1990

 Kedves erre tévedők, vagy konkrétan ide érkezők!

Üdvözöllek Benneteket! Meg is írom hát az első bejegyzésemet. Nagy vonalakban bemutatom magunkat. A támaszponton két segítőm is jelen van, akik a játékkatonák egészségéért, és épségéért felelnek:

Dr. Loctite - Ő a mindenesünk, a tábori szanitéc. Remélhetőleg nem sokszor kell igénybe vennünk szolgálatait. Sajnos a mindennapi tapasztalat mást mutat...

Dörzsi - Dörzsi egy egyszerű körömreszelő, és mint ilyen, bevállalta a katonák lábápolását. Sajnos manapság a bakák kissé sorjásan kerülnek ki a kiképzőtáborból (a gyárból), de ahol Dörzsi beindul, ott láb nem marad sorjásan! (Bezzeg az én időmben! Akkoriban nem voltak ilyen lekvárok a műanyag katonák!)

Alkesz - Ő, mint a neve is mutatja, egy eléggé khm-khm! italkedvelő alkoholos filc. Nagyon kreatív jószág. Ha nem tetszik neki valaminek a színe, akkor belejavít. 

Végül magamról:

Mint arra szerintem már Ti is rájöttetek, én egy egyszerű játékkatona gyűjtő vagyok, akinek fáj, hogy ezek a remek játékok "kimentek a divatból". Lassan két évtizede gyűjtöm a játékkatonákat, és fáj látni, hogy ennyire könnyen és jogtalanul feledték el őket az emberek. Remélem, hogy bejegyzéseimmel kedvet tudok csinálni - kicsiknek és nagyoknak egyaránt - a katonázáshoz.

komment

süti beállítások módosítása